vrijdag 7 januari 2011

Amicale d'Europe

Ik had nooit verwacht dat mijn korte stukje zo snel een succesrijk gevolg zou hebben. Ik had namelijk nauwelijks op de “publiceer-”knop geklikt toen er al een e-mail binnen kwam van iemand die mijn blog blijkbaar op de voet volgde. De vraag van deze meneer was even simpel als verrassend : “Ik wil graag x kaarten bestellen; hoe maak ik het geld over?”.
In de loop van de volgende dagen kwamen er nog meer mailtjes binnen met dezelfde strekking. Inmiddels waren we zelf ook driftig op pad geweest, op een strooptocht langs vrienden en kennissen die hier in de buurt wonen.
Ik denk, dat dit de eerste keer is in de geschiedenis van de Amicale de Cormatin dat er bingo kaarten via Internet zijn verkocht. En het zou me ook niet verbazen, als dit de eerste keer is dat er zoveel nationaliteiten bij de koop zijn gemoeid. De kaarten zijn o.a. afgenomen door Engelsen, Fransen, een Baltische kampeerder die in Luxemburg werkt voor de Europese commissie, een Nederlandse kampeerster die hier inmiddels kind aan huis is, een Nederlandse binnenschipper die niet alleen maar de Hollandse binnenwateren af heeft geschuimd, maar ook zeer bekend is met de Belgische, Duitse en Franse waterwegen, een stel uit Friesland, een paar andere Nederlanders .....
In het kort, deze bingo draagt een sterk Europees stempel, reden waarom ik als illustratie een nieuw logo heb verzonnen voor de Amicale de Cormatin....
Alle contribuanten overigens hartelijk dank. De prijzen vallen op 29 januari, en daarvan wordt hier uiteraard ook weer verslag gedaan.

Voor onze eigen website klik hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten