zaterdag 5 januari 2013

Paul Vlaanderen en het dr. Kumar mysterie (8)

Nog een allerlaatste oprisping in deze octologie.

Toen ik met deze serie blogs begon, stuitte ik al vrij snel op een thread over "Geweldige boekingen" op het forum van "Tros Radar" waar Dr. Kumar ook een eervolle vermelding kreeg. Dat leek me een mooie gelegenheid om ook een duit in het zakje te doen, en elke keer als er weer een deel van dit epos verscheen, publiceerde ik een link naar de betreffende blog. Vreemd genoeg werden al mijn postings zonder waarschuwing van een moderator opeens uit de lucht gehaald. Ik heb nog steeds geen idee waarom; misschien omdat het elke keer postings waren met een paar regeltjes tekst en een link, of omdat ik in mijn handtekening een link naar onze website had staan. Hoe het ook zij, toen de postings er nog opstonden kreeg ik een paar maal positieve reacties op de blogs, hetgeen de burger dan weer moed geeft om vol te houden.

Dat scammers, net als bloggers, óók niet van ophouden weten, moge blijken uit de volgende e-mail. Deze kwam gisteren bij ons binnen en daarvóór nog 2 andere, minder spectaculaire).
"Hello
I will like to contract your services with respect to my wife's birthday(Mrs Jasmine ) scheduled to hold on the 20th of August , 2012.I will like you to take charge of the arrangements.
Mrs Jasmine (my wife) happens to be from your country and this birthday celebrations is meant to be a surprise package that is to say she is not aware of this arrangement. Please get back to me with any of the services which you can provide as regards the birthday arrangement for my wife.
- Vehicles /hotel transfers for the guests - ( coaches transportation)
- location for the Birthday party
- lodging for the guests for an estimate of twenty people(arriving on
the 19 of August
- and departing on the 23rd(morning) of August )2012

- Birthday cakes and Flower decorations
- Sight seeing tours for the guest/ boat tours - (21st August )
- DJ Sound& flower decorations The Birthday Budget is at the range of 24,000 GBP for now and it remains very flexible pending our final conclusion. Please do let me
have the details of all i should know as regards the arrangement. Estimates and calculations should be based on the quoted budget.
Do get back to me asap via e-mail.
Regards.
Mr.avrant churchhill"

Deze kwam binnen geadresseerd aan "Undisclosed recepient", en daar blijkt al uit dat wij niet als enigen echt gekozen waren om wat wij te bieden hebben (geen partycentrum in elk geval!).

Ik zit er half aan te denken om een nieuwe verzameling aan te leggen: één van gestolen of vervalste cheques, maar voordat ik dat doe, wil ik eerst even met Bram Moszkowicz praten...

Voor onze eigen website klik hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten